EHBO

Evenementen

U gaat een evenement plannen en wilt graag begeleiding van goed opgeleide EHBO’ers. Bij de meeste evenementen is dit verplicht en wordt dit op de afgegeven vergunning vermeld.
Neemt u gerust contact op met onze secretaris of de evenementen-coördinator om de mogelijkheden en uw wensen te bespreken.

Onze vrijwilligers zijn goed opgeleid en gemotiveerd. Zij zijn met prima materialen en zijn herkenbaar in de huisstijl van de EHBO vereniging.
Daarnaast worden onze vrijwilligers extra geschoold, in het bijzonder gericht op het verlenen van diensten tijdens evenementen. Hierbij worden de EHBO’ers o.a. getraind op situaties die zich kunnen voordoen tijdens muziekevenementen, sportevenementen etc.

Wij kunnen de EHBO volledig voor u verzorgen, of het nu binnen- of buitenactiviteiten betreft. Meldt gerust uw evenement aan via ons e-mailadres. Mail naar secretariaat.ehboveendam@gmail.com
Onze evenementen-coördinator of de secretaris zal dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Verder zal er door onze vereniging (afhankelijk van het aantal EHBO’ers) een onkostenvergoeding worden gevraagd.

Updated: 31 maart 2023