EHBO

Vrijwilligers

Wij zoeken daadkrachtige vrijwilligers die onze vereniging willen ondersteunen met de diverse taken binnen de vereniging.

Evenementen EHBO’er

We zijn doorlopend op zoek naar vrijwilligers die voor de vereniging op evenementen willen posten als EHBO’er. Vind jij het leuk om samen met je collega’s op verschillende evenementen mensen te helpen? Dan is deze vacature echt iets voor jou.

Wat kun je verwachten?

Je gaat deel uit maken van een vereniging die zich inzet om zo veel mogelijk hulpverleners (EHBO’ers) op te leiden voor een zo’n laag mogelijke prijs. Je krijgt de nodige bij- en nascholing om veilig en goed te kunnen werken bij verschillende evenementen. Daarnaast ben je van harte welkom bij verschillende activiteiten die door de vereniging worden georganiseerd. Zo worden er oefeningen gehouden en geven wij bijscholing specifiek gericht op evenementen hulpverlening.

Je bepaalt altijd zelf aan welk evenement je wilt deelnemen.

Taken en werkzaamheden

Je bent als EHBO’er samen met je aanwezige collega’s verantwoordelijk voor de eerste hulpverlening op het evenement. De taken van een EHBO’er verschillen per evenement. Zo kan het zijn dat je met z’n tweeën een evenement bewandelt of met een team van soms wel 8 personen onder leiding van een veldcoördinator. Wil je meer weten over de specifieke werkzaamheden? Wij nodigen je graag uit voor een gesprek en rondleiding. Mocht je enthousiast geworden zijn dan kun je altijd een keer meelopen bij een evenement!

Functie eisen

• Je dient in het bezit te zijn van een geldig EHBO-diploma inclusief reanimatie en AED. Indien je deze niet bezit dan moet je bereid deze te halen.
  • Je volgt jaarlijks de herhalingscursus vanuit de vereniging.
Updated: 31 maart 2023